22 de juny del 2007

R a d i o g r a f i e m - n o s

La meva intenció amb el meu anterior post era engegar un debat sobre Martorell, aprofitant un article que havia fet el Xavier Rius.

Però al veure els interessants comentaris, que parlaven de tot menys de la qüestió proposada (cosa habitual a l’
aMartorell.com, per altra banda), he pensat que serà més sucós comentar als comentadors, fent una “radiografia” d’aquest curiós col•lectiu amartorellenc. Els comentaris estan copiats tal qual, sense fer cap correcció.

Un lector de l´Informador
Toni Mantis contra Xavier Rius.Molt bé,per fi el PSC busca malparladors de Martorell mes enlla dels diaris esportius.Sort q no la prens contra el Maudili Prieto,no vagi a ser q akest truqui al seu amic Garcia Albiol.

Mmm… doncs no. Contra ningú. El fet de discrepar del Rius (conegut amb el que em porto bé) no em fa enemic seu ni molt menys. Cosa que no s’acaba d’entendre en aquest poble... ni en molts altres. Quant al Maudili, encara li queda molt per aprendre del seu mestre Sostres (i a aquest, del seu, Losantos).

Un butigué
Ahora te podras dedicar en cuerpo y alma a tu blog y a assistir a manifas que es la tuyo. Vete y no vuelvas jamás


Cada uno se puede poner el apodo que quiera, pero usurpar el de “botiguer” me parece mal porque con este colectivo tengo una relación sobre todo respetuosa y enriquecedora aunque discrepante a veces, cosas que este comentador ni sabe ni entiende. En cuanto a lo de dedicarme más a mi bloc, pues es lo que quería pero resulta que mi tiempo sigue igual de ocupado que antes… Sobre las manifas hablo luego. Y lo de que me vaya, pues va a ser que no.

Victor
Toni, dius veritats com temples. Però s'ha de pensar també el perquè de que les mentides de la dreta han ajudat d'aquesta manera al resultat electoral. La comunicació del PSC amb la ciutadania ha estat lamentable i les mentides han entrat com gols.

El gran Víctor, quan creixi vull ser com ell! Bé, com gairebé sempre encertes en allò fonamental, encara que podem discrepar en matisos. En parlarem!

llopis
jolin no puc parlar xq encara no m'ho he llegit... wenu però crex que el q ha cuallat és la mentida i manipulació. crec q el psc de martorell està com ara el barça... una petita crisi i vinga a per una bona temporada! segur.

Doncs coi, noi, llegeix-t’ho! Una abraçada, amic, i a veure si el que dius del Barça esdevé de debò. Quant al PSC, sense dubte hem de guanyar molts partits encara.

Logitel
Vaig arribar a aquest poble fa uns anys i quina pena que feu tots plegats, els d'un bàndol i els d'un altra, enlloc de treballar units pel poble, vinga brutícia política i a donar pel sac!!! He viscut a molts llocs però mai he vist res igual.

No home (o dona), no és per tant. Som una mica apassionats però bona gent. I el que sempre dic al que es queixa de la política i els polítics: mulla’t! Que si tu passes de la política, la política passarà de tu.

Roobinjut
Toni, salut i sort en la teva nova etapa. Ens ha faltat parlar més amb la gent, a vegades val més bé una mentida graciosa que una veritat poc treballada. El poble volem que ens ilusionin, encara que ens enganyin, amb sonrises placenteres

Gràcies, company! Quant al que dius, és per reflexionar-hi...

La Lola se va a los puertos
Mantis cada dia que pasa estàs mes guapo i més bo, si et passes per casa i m'expliques de què va això de les esquerres, la propera us voto

Ja ja ja! Gràcies, no tinc paraules... Després venen una sèrie de comentaris en els que sembla com si volés fer una espècie de rànquing municipal... Sentit de l’humor falta, gràcies per posar-ne una mica.

Cuajadita
No el conec, sr Mantis, per tant entenc que la familiaritat amb la que em tracta és per la proximitat que dòna l'amartorell. No entenc la polèmica sobre lleig o no: és el que tenim, preservem-lo i millorem-lo. Jo no amaga que sóc de Martorell...

Efectivament no ens coneixem més que de manera virtual, espero que no li molesti haver-la citat. Quan a si és lleig o no, evidentment aquest no és l’eix de la qüestió, ja que és quelcom molt subjectiu. Només volia dir que ens hem de treure qualsevol complex que puguem tenir. No són ni més ni menys que ningú.

28-05-07
fa campanya publicitària del seu weblog personal i intenta generar corrent d'opinió en favor seu i del seu partit. Sr. Mantis és ben lliure d'expresar-se (faci-ho amb llibertat) però personalment li diré que opinions com la seva són contraproduents


Campanya publicitària? No en trec jo ni un antic duro, de tot això (per desgràcia). Gràcies pel permís que em dona per expressar-me. Opinió contraproduent? Si no li va bé a determinats interessos, doncs d’això es tracta.

Ciudadano anti-Mantis
Al menos tendra tiempo para ir a manifestaciones y esas cosas. Martorell te lo agradece y los comerciantes ni te cuento... FUERA VAGOS DE MARTORELL

Ja ja ja! Este debe ser el mismo que me dedica pintadas o el que ha hecho el esfuerzo de elaborar mi anti-blog. Es un honor tener un anti-Mantis, todo superhéroe tiene su villano. Hablando en serio, sobre los comerciantes mirad más arriba. Y sobre las manifestaciones, a la primera fui con 12 años, con el franquismo aún coleando, y evidentemente que seguiré ejerciendo ese derecho todas las veces que pueda. Aunque no guste a algunos “demócratas de toda la vida” (bueno, a Rajoy no le gustaban y ahora se apunta cada sábado, algo les hemos enseñado).


I ja està bé per avui. Abans de tancar, em vé al cap una cosa, i és que molts comentaris demostren quelcom molt comú i que ens passa a tots, que parlem de les persones sense conèixer-les.

En el meu cas vaig tenir una oportunitat immillorable de comprovar-ho amb el circ mediàtic que es va muntar arrel del show de l’Acebes i companyia a Martorell, on em vaig veure al mig d’un tornado informatiu on el que menys importava era la veritat.

Arrel d’això vaig pensar que hem de fer un esforç per millorar la qualitat de la informació, que no podem deixar totalment en mans de periodistes ni de polítics. Part de la solució està sense dubte als blocs.

L’objectiu d’aquest bloc serà aportar les meves veritats i, a més a més, qui vulgui, em podrà conèixer una mica. Ningú està obligat, però esteu tots i totes convidats.

Salut i una abraçada,

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada